2015. december 27., vasárnap

Bevezetés

Sziasztok!

Ezen a blogon nem másról lesz szó, mint a könyvekről, mint azt már valószínűleg kitalálhattátok.

Sokáig nem szerettem olvasni, a kötelező olvasmányokat pedig végképp gyűlöltem, de aztán elolvastam a Percy Jackson első kötetét, A Villámtolvajt, és beleszerettem. Azóta pedig egyre csak fogy a hely a könyvespolcomon.

Egy éve, 2014. áprilisában, ha pontosak szeretnék lenni, elkezdtem írni, és megalakult bennem, hogy mi szeretnék lenni: író. Úgyhogy azóta már sikeresen kiadtam az első könyvemet, a Futó tűz című regényemet. (A cím nem helyesírási hiba, tényleg külön kell írni.) Erről a könyvről és a folytatásairól bővebben olvashattok a polimatilda.eu című honlapomon, amit csak ennek a könyvnek szentelek. Ezen a blogon viszont az írás melletti másik szenvedélyemet, az olvasást szeretném előnybe helyezni. Szóval ezen a blogon könyvértékeléseket fogok írni az általam olvasott könyvekről. Ez már csak azért is jó számomra, mert ha nem is olvassák el sokan, legalább ki tudom adni magamból a véleményemet egy-egy könyvről, ami néha nagyon jól esik, mert nincs kivel beszélgetni róluk. Ezért hoztam létre ezt a blogot.

Először azok a könyvek fognak sorra kerülni, amiket éppen befejezek, amikor pedig nincs befejezett könyvem, egy olyanról lesz szó, amelyiket már régebben olvastam.

Röviden ennyi lenne, majd meglátjuk, mi lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése